Haal je voldoening uit het begeleiden van klanten doorheen hun fiscaal jaar? Bouw je met veel liefde aan jouw klantenrelaties en dit in gevarieerde en uitdagende dossiers?
Wat kan je verwachten van de job?
Als Dossierbeheerder / Accountant ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in jouw portefeuille. De klant kan bij jou terecht voor al zijn financiële vragen en rekent op jouw advies. In deze rol neem je graag de volgende verantwoordelijkheden op:
- Je bouwt een degelijke dossierkennis op en bent op de hoogte van de wetgeving in de desbetreffende sectoren.
- Vennootschappen en/of éénmanszaken? Onder jouw alziend oog is de boekhouding telkens nauwkeurig en precies.
- Je deelt je werktijd optimaal in volgens de nodige deadlines voor fiscale aangiftes: vennootschapsbelasting, personenbelasting en btw. Allé, die deadlines ken je waarschijnlijk wel uit je hoofd 😉.
- Aan de hand van tussentijdse analyse van resultaten adviseer je je klanten proactief.
- Ook je jaarrekening neem je onder je hoede door die tijdig en correct op te maken.
- Je ontzorgt je klant bij alle financiële vragen en toekomstplannen.
Samen gaan we nog een stapje verder. Je ondersteunt je klant bij specifieke vragen rond hun dossier. Dit gaat van opstart tot investeringen en vereffeningen. Dankzij onze ervaren dossierbeheerders, interne juristen & fiscalisten hebben we alle expertise in huis om die ondersteuning samen te bieden.
Jij
- Een krak in je vak, die energie haalt uit de nauwe band met klanten en de variatie aan dossiers.
- Fiscale wetgeving boeit jou mateloos en je gaat geen enkele kans uit de weg om bij te leren.
- Eet je graag kersen 🍒? Ideaal, want deadlines motiveren jou en die nog eens behalen is uiteraard dé kers op de taart.
- Je springt mee op onze kar om te blijven digitaliseren, groeien en innoveren.
- Stress? Wat is dat? Laat ons zeggen dat je er goed mee om kan gaan. 🤪
- Efficiënt werken is voor jou een must.
- Een echte teamplayer die veel waarde hecht aan kennisdeling en elkaar ondersteunen.
- In het bezit van een bachelor- of masterdiploma in accountancy-fiscaliteit en reeds een 3-tal jaar ervaring als dossierbeheer (of soortgelijkaardige functie).
- Ervaring met onze softwarepakketten Silverfin, Fiscalc, Clouddemat of Admin-IS is een grote plus.
- Je hebt zin in een uitdagende, boeiende job en voelt het nu al kriebelen om langs te komen 😎.
Kan je deze ook afvinken?
✔ Je talenten optimaal benutten en dagelijks bijleren om te groeien? Check!
✔ Accountancy is wel sexy. Check!
✔ A B C D E F … tot en met Z. Ik kies voor het hele alfabet in mijn takenpakket. Check!
Wij
- We willen je talenten optimaal benutten en je volledig laten ontpoppen dankzij ons ruim aanbod aan interne en externe opleidingsmogelijkheden. En dit zonder, ja je leest het goed, zonder budgetbeperking 😱
- Een competitieve verloning volgens jouw ervaring en competenties dat mee-evolueert met jou.
- Heel wat extra legale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques, kosten eigen aan de werkgever, hospitalisatieverzekering & een groepsverzekering.
- Work-life-balance, what’s in a name? Wij zorgen voor dat gezonde evenwicht tussen je werk en privé dankzij een flexibel uurrooster en de mogelijkheid om thuis te werken. Is een fulltime niet voor jou? No worries, dat is bespreekbaar.
- Dankzij een 39 uren werkweek, geniet je van 6 dagen extra verlof per jaar. 🌴
- Een warm team met zowel ervaring als wat jonger geweld die je mee op weg zetten.
Interesse in deze gevarieerde job? Stuur je CV door naar hr@f-godderis.be. We zetten de koffie klaar!